نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خشک کردن زعفران با فناوری جدید؛ کیفیتی بهتر با هزینه کمتر

یک درمان معجزه آسا برای پیری پوست

پیش بینی آب و هوای گیلان و رشت فردا پنج شنبه 14 فروردین 1404

دو خط کتاب/ ‏زمانی که یک اثر هنری بودم

گوگل چگونه از دریا نیرو می‌گیرد؟

ضبط گواهینامه رانندگان حادثه ساز به مدت 3 ماه

«زخم پاییز» روایت زندگی شهید مدافع امنیت در بازار کتاب

کوچک‌ترین پهپاد جهان ساخته شد

قطار گردشگری امسال به کدام شهرها می‌ رسد؟

اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان صومعه‌سرا

صحبت های شنیدنی از مهران مدیری

آدامس نیکوتینی برای ترک سیگار والدین؛ هوای تازه برای کودکان آسمی

ثبت اقامت حدود 10 میلیون نفر - شب در گیلان

مسعود فروتن: عادت ندارم از کتابم پول به دست بیاورم/ زندگی خواهرم را می‌نویسم

بودار کردن گاز طبیعی؛ مشکلات و راهکارها

آغاز اردوی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه ایران از 16 فروردین‌ماه

دو خط کتاب/ در باب حکمت زندگی

میلیاردر چینی صنعت بیت‌کوین در مسیر سفر فضایی قطبی

بهبود میزان موفقیت «آی‌وی‌اف» با کمک هوش مصنوعی

خروج بیش از یک میلیون و 477 هزار خودرو از گیلان

رفع تصرف اراضی ملی 25 میلیارد ریالی در دیزکوه رودبار

آمادگی پلیس راه گیلان برای تسهیل ترافیک در روز طبیعت

هواشناسی گیلان 13 فروردین؛ احتمال وقوع حریق در جنگل ها

عشق به زبان شعر نو در «مروارید عشق»

تبدیل 1.8 میلیون تُن زباله پلاستیکی به نخ دستگاه‌های ‌چاپ 3 بُعدی

از تراشه مغزی «نورالینک» بترسیم یا شگفت‌زده شویم؟

تلسکوپ فضایی جدید ناسا اولین تصاویر کیهانی خود را ثبت کرد

ترافیک در محور رشت به قزوین سنگین است

توزیع کیسه زباله و بروشور در مناطق گردشگری آستارا

تسهیل ویژه در صدور پروانه ساخت برای خسارت دیدگان روستای امامزاده ابراهیم شفت

استاندار گیلان: ساخت راه‌ آهن رشت- آستارا تا 2 ماه آینده آغاز می شود

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

درگذشت پدرشهید محمد گمنام در املش

چگونه زندگی در تاریک‌ترین شرایط ادامه می‌یابد؟

سی و نهمین بزرگداشت دادستان شهید گیلان

ترافیک محور رشت - قزوین سنگین است

سیزده بدر و ​ماجرای شعر معروف استاد شهریار

ترافیک سنگین در محور خروجی رشت به قزوین

مسابقه فضایی میان هند، چین و اسپیس‌ایکس در سال 2025 تا کجا پیش می‌رود؟

رفع تصرف زمین‌های 14 میلیارد تومانی در آستانه اشرفیه

نخستین تصاویر ماموریت فضایی «فرم2» از قطب‌های زمین منتشر شد

در طبیعت گیلان آتش روشن نکنید

آغاز اردوی تیم ملی تپانچه ایران با دعوت از 14 تیرانداز

هیرکان همیشه نگران؛ رهاشدگی پسماند تا فقر فرهنگی در سفر!

آغاز اردوی تیم ملی تپانچه با دعوت از 14 تیرانداز

«کسی نظرکردۀ آسمان نیست»؛ روایت تراژدی، اضطراب و قدرت شفابخش عشق

سی و نهمین سالگرد شهادت شهید ابوالحسن کریمی نخستین دادستان شهید گیلان

هشدار وزش باد گرم از امروز در گیلان

توصیه‌های پلیس گیلان برای رانندگی ایمن در روز طبیعت

وقتی مساوی، مساوی نیست/ چالشی که دنیای ریاضی را به‌هم ریخت