نسیم گیلان

آخرين مطالب

استانداران از همه جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور استفاده کنند سياسي

استانداران از همه جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور استفاده کنند
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - به گزارش خبرگزاری موج
، اسکندر مومنی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید گیلان با بیان اینکه آشنایی بنده با مردم گیلان مربوط به دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: رزمندگان استان گیلان با شجاعت، خط دشمن را شکسته و راه را برای دیگر رزمندگان هموار می‌کردند.
وی با اشاره به وجود هشت هزار شهید دلاور در استان گیلان، گفت: رزمندگان گیلانی در جبهه و پشت جبهه دارای ایمان، ایثار، اخلاق حسنه و شجاعت مثال زدنی بودند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وزیر کشور با تاکید بر ولایت‌مداری مردم دیار میرزا کوچک خان جنگلی، افزود: از طرف ریاست محترم جمهوری به 8 هزار شهید گیلان سلام و درود می‌فرستم که با اخلاصی مثال زدنی در طول 45 سال گذشته، پای آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادند.
مومنی یکی از مهمترین راه حل‌های مشکلات کشور را امنیت، آرامش، وفاق، همبستگی ملی و امید داشتن به آینده‌ای روشن دانست و بیان کرد: مردم در انتخاباتی امن، سالم و مشارکتی، رئیس جمهور خود را با شعار وفاق ملی انتخاب کردند و این شعار صرفاً در کابینه تجلی نخواهد داشت و همه اقوام و گروه‌ها باید در پیشرفت ایران سهیم باشند.
وی با قدردانی از آقای اسدالله عباسی (استاندار سابق) برای حل مشکلات استان در طول سه سال گذشته، گفت: از تلاش‌های استاندار سابق و همکارانشان بسیار سپاسگزار هستم، زیرا تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات استان کردند.
وزیر کشور، استاندار جدید گیلان را فردی متعهد، با تجربه و همچنین کارآزموده دانست و افزود: آقای هادی حق‌شناس سابقه 4 سال استانداری گلستان را دارد و در پست‌های مختلف کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشته است؛ بنابراین بسیار امیدواریم که در طول خدمت ایشان در گیلان بسیاری از مشکلات برطرف شود.
مومنی با تأکید بر لزوم توجه به شهدا و خانواده شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امنیتی که امروز داریم مدیون رزمندگان، شهدا، ایثارگران و خانواده شهداست که با فداکاری‌ خود باعث سربلندی انقلاب اسلامی ایران شدند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم گیلان در صحنه انتخابات گفت: گیلانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در کنار دیگر استان‌های کشور حماسه آفریدند و به دولت وفاق ملی رأی 73 درصدی دادند.
وزیر کشور با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گیلان توسط استاندار جدید بیان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و دریایی است که استاندار جدید گیلان باید به آن توجه کند.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به‌طور جنون‌آمیزی در حال کشتار مردمان بی‌دفاع غزه و لبنان است، گفت: بدون تردید این اقدامات رژیم غاصب قدس موجب تسریع در سقوط و زوال این رژیم پوشالی خواهد شد.
مومنی یکی از دلایل اقدامات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی را شکست در جبهه‌های مختلف دانست و بیان کرد: یکی از راهبردهای رژیم صهیونیستی مظلوم‌نمایی بود ولی اکنون تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در نماز جمعه روز گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این میزان از حضور در طول چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده است و مردم بار دیگر نشان دادند در همه بحران‌ها پای کار نظام هستند.
آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 کلمات کلیدی وزیر کشور استاندار گیلان ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید.
تلگرام اینستاگرام بله ایکس لینک کوتاه کپی شد اخبار مرتبط

نسیم گیلان

وزارت کشور گوش شنوا دارد 1403/6/20 19:52:38

نسیم گیلان

وزیر کشور و همرزمان دفاع مقدس دیدار کردند 1403/6/14 23:11:32 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر نام ایمیل متن پیام ارسال مهمترین اخبار سیاسی: استانداران از همه جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور استفاده کنند سیاسی: همان طور که از اول معتقد بودیم رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمیفهمد سیاسی: «علی ربیعی» دستیار اجتماعی رئیس جمهور شد سیاسی: دیوان محاسبات گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ‌6 ماهه اول سال 1403 را منتشر کرد سیاسی: ادای احترام وزیر کشور به شهدای گیلان سیاسی: سامانه خودنویس فرصتی برای شفافیت و کاهش واسطه‌ها در بازار املاک سیاسی: کدام موضوعات در سفر پزشکیان به قطر مورد بحث قرار گرفتند؟ سیاسی: انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی است سیاسی: فرماندهی همه شرارت‌ها با آمریکاست سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه از ورود عراقچی به دمشق خبر داد آرشیو گفتگو سامانه خودنویس فرصتی برای شفافیت و کاهش واسطه‌ها در بازار املاک انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی است اختلاف در بین رژیم صهیونیستی/ موضع آمریکا و فرانسه پس از "وعده صادق 2" تغییر کرد ملت ایران موافق صد در صدی با تقابل نظامی علیه رژیم صهیونیستی هستند قدرت حزب الله همچنان در لبنان پابرجاست/تقابل نظامی ایران با اسرائیل به نفع این رژیم نیست آرشیو آخرین اخبار گروه استانداران از همه جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور استفاده کنند همان طور که از اول معتقد بودیم رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمیفهمد «علی ربیعی» دستیار اجتماعی رئیس جمهور شد دیوان محاسبات گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ‌6 ماهه اول سال 1403 را منتشر کرد ادای احترام وزیر کشور به شهدای گیلان سامانه خودنویس فرصتی برای شفافیت و کاهش واسطه‌ها در بازار املاک کدام موضوعات در سفر پزشکیان به قطر مورد بحث قرار گرفتند؟ انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی است فرماندهی همه شرارت‌ها با آمریکاست سخنگوی وزارت امور خارجه از ورود عراقچی به دمشق خبر داد پربازدیدترین گروه جزئیات برگزاری نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب به همراه نقشه مصلی منتشر شد بیش از 400 موشک به اسرائیل شلیک شد 90 درصد موشک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد چرا اسرائیل به دنبال حمله زمینی به لبنان است؟ محسن رضایی به شهادت سیدحسن نصرالله واکنش نشان داد پیکر مادر سردار شهید خرازی در اصفهان تشییع شد اختلاف در بین رژیم صهیونیستی/ موضع آمریکا و فرانسه پس از "وعده صادق 2" تغییر کرد سهمیه‌های سنجش و پذیرش دانشجو در کنکور با دستور رئیس جمهور بازنگری می‌شود مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله از سوی رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد در زمان اجرای عملیات وعده صادق 2، در داخل اسرائیل چه رخ داد؟ وب گردی فروش اقساطی خودرو
وکیل طلاق
سایت مزایدات و مناقصات کشور
وکیل ملکی
قیمت ترموود
بهترین وکیل در تهران
قیمت پرده پانچ
خرید اینترنتی بلیط قطار
اجاره استیج
دانلود فیلم
مزایده خودرو
سطل زباله شهری
خرید سی پی
لوازم ماشین لباسشویی

نسیم گیلان

قیمت ارز امروز 14 مهر 1403 در بازار تهران مشخص شد ارتباط با ما | درباره ما | پیوندها | تبلیغات | rss Rss تلگرام اینستاگرام بله ایکس تمام حقوق برای خبرگزاری موج محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

نسیم گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/780669/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عامل مسمومیت الکلی و فوت 9 گیلانی در این شهر دستگیر شد

دستگیری عامل اصلی مسمومیت و فوت 9 ‌شهروند در تهران

اطلاعیه پلیس؛ متهم اصلی مسمومیت‌های الکلی را دستگیر کردیم + جزئیات

دستگیری عامل اصلی مسمومیت الکلی و فوت 9 گیلانی

رفع مشکلات تالاب بندرانزلی نیامند عزم و اراده ملی است

دستگیری 552 مجرم سایبری گیلان در نیمه نخست سال

عامل اصلی مسمومیت الکلی و فوت 9 گیلانی در تهران دستگیر شد

تصاویری از آئین تکریم و معارفه استاندار گیلان

کارنامه یک‌ساله استانداران ارزیابی می‌شود

کیش، میزبان 100 فوق تخصص و استاد از دانشگاه های علوم پزشکی کشور

برگزاری آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری درکیش

داستانک/ شعارهای مجازی

3 کتاب معرفی شده توسط مهران مدیری

شعر خوانی زیبای هوشنگ ابتهاج

و تو هم روزی پیر می شوی

مردم این 16 استان منتظر باران شدید پاییزی باشند

جزئیات طرح جدید ترخیص خودروهای توقیفی

لاریجانی درباره وضعیت پیچیده منطقه هشدار داد

«آسمان‌لرزه»، غرشی عجیب که در سراسر جهان شنیده شد

اضافه شدن تصاویر ماهواره‌ای به سامانه جامع پایش محیط زیست

لایه‌ای شگفت‌انگیز در دل ماه کشف شد

اجرای موفق جابجایی های مداری ماهواره چمران یک

تقدیر از دو استاد اخترفیزیک در هفته جهانی فضا

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد:/ سخن گفتنی و جای ماندنی برای ماندگاری در دنیای دیجیتال ضروری است

نخستین دوره مسابقات فوتبال "جام شهدا" برگزار می شود

شورای حج تمتع بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:/ حضرت علی(ع) بی کرانه‏ ترین شکوه خلقت است

سوال چهاردهم از مسابقه سراسری "زمزم حیات"

برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار مزار شهدای گمنام

در برنامه از آسمان مطرح شد؛/ جانبازان در هر زمان جانشان را برای آسایش مردم تقدیم می کنند

بازدید از پروژه مرکز فرهنگی ، ورزشی و توان بخشی استان گیلان -

تغییرات قیمت سکه و طلا امروز در بازار رشت، تا ساعت 13:00

محکومیت 65 میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در گیلان

بازدید فرماندار شفت از اجرای پروژه آسفالت تازه آباد و نوده پسیخان

نیرو‌های توانمند استان در عرصه‌های مختلف به کارگیری شوند

نیرو‌های توانمند استان گیلان در عرصه‌های مختلف به کارگیری شوند

750 نفر در سرشماری عمومی کشاورزی گیلان همکاری می‌کنند

تونل دوم حیران تا 2 ماه آینده تکمیل می‌شود

احیای بیش از 380واحد تولیدی راکد در گیلان

حق شناس: حل معضلات گیلان با وفاق و همدلی همگان میسر است

هشدار پلیس راهور گیلان به دارندگان وسایل نقلیه

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی در همه سطوح است

کشته شدن 3 نفر در تصادف رانندگی در فومن

استانداران از همه جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور استفاده کنند

مردم مداری و مدارا با همه اقشار از اولویت های تعیین استانداران است

حمایت از تولیدکنندگان خودرو، درباره برنجکاران نیز اعمال شود

توسعه اقتصاد دریامحور در گیلان نیازمند برداشتن محدودیت‌ها است

رفع مشکلات زیست محیطی اولویت گیلان است

تشریح بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در گیلان

«هادی حق‌شناس» استاندار گیلان شد