نسیم گیلان

آخرين مطالب

نتایج ضعیف نمایندگان فوتبال گیلان در جام آزادگان اجتماعي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش و شهرداری بندرآستارا 2 نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور هستند که تا پایان هفته سوم این مسابقات، هیچ یک از این 2 تیم طعم شیرین پیروزی را نچشیده و بین تیمهای انتهای جدولی قرار دارند.
تیم فوتبال داماش یکی از 2 نماینده گیلان در رقابت‌های جام آزادگان که فصل گذشته و در هفته پایانی توانست سهمیه خود را در جدول رده‌بندی حفظ کند و با تغییرات گسترده در رقابت‌های فصل جاری حضور یافت تاکنون در این مسابقات ضعیف ظاهر شده است.
داماشی‌ها فصل گذشته به دلیل مشکلات مالکیتی، مدیریتی و مالی شرایط مناسبی نداشتند و با خطر سقوط مواجه بودند، ضمن اینکه این تیم در نیمکت کادرفنی نیز ثباتی نداشت و سرانجام علی نظرمحمدی در چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور هدایت داماش را برعهده گرفت که سرانجام نیز این تیم موفق شد با سرمربیگری نظرمحمدی سهمیه خود را حفظ کند.
تیم فوتبال داماش گیلان مقابل بعثت کرمانشاه متوقف شد
چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند
اما با توجه به تغییرات گسترده در این تیم، مسئولان داماش ابتدا دست به تغییر کادرفنی زده و حمید درخشان را جایگزین علی نظرمحمدی کردند اما این مربی تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را با تیمش در لیگ دسته یک کشور کسب کند و به همین دلیل طرفداران داماش به شدت از نحوه سرمربیگری درخشان انتقاد دارند.
علاوه بر حضور سرمربی جدید در داماش و معرفی اعضای هیات مدیره جدید، مسئولان این باشگاه بازیکنان زیادی را جذب کردند تا با قدرت بیشتر در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور حضور یابند و با حضور این بازیکنان همانند سال گذشته خطر سقوط آنان را تهدید نکند اما این امر تاکنون که پایان هفته سوم است، تحقق نیافته و داماش با وجود بازیکنان جدید نتایج ضعیفی کسب کرده است.
سامان مهرابی‌زاده، هادی رفسنجانی، یوسف بهزادی، مهدی مهدی‌خانی، محمد شریفی، علیرضا خدایی، عرفان قربانی، کنعان طاهرنژاد، محمد امینی، کیخسرو سیاه‌پور، نیما مختاری، مهدی جاوید، مهرداد بایرامی، امیرحسین حاجی‌آقا و سعید حسین پور بازیکنان جدید داماش هستند که با این وجود تاکنون نتوانسته اند تیم را از بحران خارج کنند.
داماش بدون گل زده
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک کشور در یک بازی خانگی مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت وداماشی ها با تساوی لیگ را آغاز کردند.
این نماینده گیلان در هفته دوم در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم مس شهربابک شد و در هفته سوم نیز داماشی‌ها در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی تیم بعثت کرمانشاه قرار گرفت که این بازی نیز در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

نسیم گیلان

داماشی ها در این سه بازی گرچه موقعیتهای مناسبی برای گشودن دروازه حریفان خود داشتند اما در نهایت موفق به این امر نشدند تا این تیم ضعیف ترین خط حمله را تا پایان هفته سوم در رقابتهای جام آزادگان داشته باشد.
داماشی ها در این سه بازی موفق به گلزنی نشدند و گرچه در این بازی ها موقعیتهای مناسبی برای گشودن دروازه حریفان خود داشتند اما در نهایت موفق به این امر نشدند تا این تیم ضعیف ترین خط حمله را تا پایان هفته سوم در رقابتهای جام آزادگان داشته باشد
این در حالی است که حمید درخشان سرمربی داماش در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل بعثت کرمانشاه به این ضعف اعتقاد داشت و ابراز امیدواری کرد که این نقطه ضعف در بازی های آینده و با انجام تمرینات بیشتر برطرف شود.
به هرحال این تیم پرطرفدار لیگ دسته یک کشور تا پایان هفته سوم رقابتهای جام آزادگان نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و به همین دلیل طرفداران این تیم با شعارهایی خواهان تغییر سرمربی خود شدند.
شهرداری آستارا قعرنشین جام آزادگان
اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز تاکنون نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.
ابن نماینده استان گیلان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک کشور باید به مصاف تیم پیکان می رفت اما به دلیل بدهی و عدم صدور کارت بازی نتوانست در این مسابقه حاضر شود و در نهایت با رای کمیته انضباطی تیم شهرداری آستارا سه بر صفر بازنده این بازی اعلام شد.
تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در هفته دوم نیز در یک دیدار خانگی مقابل تیم سایپا قرار گرفت که در نهایت در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر 2 بازی را به حریفش واگذار کرد تا همچنان این نماینده گیلان تیم بدون امتیاز این رقابتها باشد.
در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور نیز تیم شهرداری بندرآستارا در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت که سرانجام در این بازی نیز نماینده گیلان با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.
با انجام سه هفته از رقابتهای جام آزادگان، تیمهای فوتبال داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و هواداران این 2 تیم نیز با گله‌مندی از این نتایج، نگران وضعیت تیمهای خود هستند.
با توجه به این نتایج و عدم کسب امتیاز توسط شهرداری بندرآستارا این تیم در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و از هم اینک یکی از گزینه های سقوط از لیگ بشمار می رود که در این راستا مسئولان این باشگاه باید تلاش کنند تا با برطرف کردن مشکلات موجود، این تیم با روحیه مناسب‌تری در بازی‌های پیش رو به میدان برود.
با انجام سه هفته از رقابتهای جام آزادگان، تیمهای فوتبال داماش گیلان و شهرداری بندرآستارا نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و هواداران آنها نیز با گله‌مندی از این نتایج، نگران وضعیت تیمهای خود هستند.
به هر حال باید منتظر ماند و دید که نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور در هفته های آتی چه نتایجی کسب می کنند و شاید تغییراتی در کادرفنی این تیمها ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور 18 تیم در یک گروه در حال پیگیری است، تیم داماش گیلان با کسب 2 امتیاز در رتبه پانزدهم و شهرداری بندرآستارا نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.
استان‌ها گیلان 0 نفر برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/779309/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ریزش کوه این محور شمالی را مسدود کرد

احتمال شهادت یکی از فرماندهان سپاه در حمله اسرائیل

درخواست فوری ایران از سران کشورهای اسلامی

نتانیاهو، لبنان را به حملات بیشتر تهدید کرد

بلینکن: لحظات کنونی، برای تمام جهان بحرانی است

انگلیس: در آستانه یک جنگ منطقه ای بزرگ هستیم

حمله دوباره اسرائیل به جنوب و شرق لبنان

آغاز تزریق واکسن آنفلوانزا به ایثارگران آذربایجان‌شرقی

تا آخرین لحظه هم‌سنگر و هم‌رزم حزب‌الله خواهیم بود

توهین به گیلانی‌ها در اینستاگرام؛ متهم اهل کدام استان بود؟

توهین عجیب به گیلانی‌ها در اینستاگرام

رییس ایرانی فدراسیون کبدی دانمارک: 45 سال بود به انزلی نیامده بودم؛ در اروپا برای رشته‌های غیرالمپیکی هزینه نمی‌شود

آسمانی شدن مادر شهید در چابکسر

رونمایی از جلد سوم کتاب «شهرمن عشق» در صومعه سرا

بزرگترین پالایشگاه برنج در شرق گیلان تاسیس می شود

طرح هر مسجد یک قاضی در روستاهای محروم رودبار جنوب کرمان آغاز شد

ویزیت رایگان در شهرستان سیاهکل

خروج تدریجی سامانه بارشی از آسمان گیلان از فردا

تأسیس بزرگ‌ترین پالایشگاه برنج با سرمایه‌گذاری 250 میلیاردی

کبدی ایران از تیم‌‎های قدرتمند جهان است

سرعت گرفتن ساخت مسکن ملی در شهرستان فومن

اینفوگرافی/ اولین اقدامات در زمان آتش‌سوزی به‌بهانه روز آتش‌نشانی و ایمنی

بزرگ‌ترین پالایشگاه برنج در شرق گیلان راه‌اندازی می‌شود

ماجرای الحاق جنگل‌های گیلان به قزوین چه بود؟

حال خوب کیش در جشنواره جزیره شاد

مرغ شب خوان که با دلم می خواند

اتحادیه اروپا: کسی نیست، افسار نتانیاهو را بکشد!

ورود ناوهای جنگی اسرائیل به خط درگیری با لبنان

کشف نشانه‌های جدید از وجود حیات در مریخ

کمک به درمان زوال عقل با دستکاری رویاها!

برگزاری نخستین اجلاسیه 23 شهید کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

مزار شهدای ناتل نور با حضور مدیرکل بنیاد مازندران عطرافشانی شد

مدیرکل بنیاد کرمانشاه: با شهدا میثاق می‌بندیم که تا آخرین نفس پای آرمان‌ها و ارزش‌هایشان ایستاده‌ایم

برپایی محفل انس با قرآن کریم در آستانه اشرفیه

38 رای حقوقی به نفع موقوفات گیلان صادر شد

شناسایی 224 فرصت سرمایه گذاری گردشگری در گیلان

افتتاح 10 پروژه گردشگری با اعتبار حدود 444 میلیارد تومان در گیلان

رالی خانوادگی اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس آغاز شد

نتایج ضعیف نمایندگان فوتبال گیلان در جام آزادگان

آغاز تورگردشگری رالی خزر تا خلیج فارس از گیلان

عاقبت توهین به گیلانی‌ها در اینستاگرام | متهم اهل کدام استان بود؟

معاینه و درمان رایگان اهالی منطقه بالا رودپشت لاهیجان

تولید و پخش 40 هزار تن آسفالت در 6ماه سال جاری در رشت

گیلان آماده مقابله با بارش‌های سیلابی

رالی خزر تا خلیج فارس از گیلان آغاز شد

گفتم که سوخت جانم!

ماموریت جدید اروپا برای تماشای سوختن یک ماهواره

کمک به درمان زوال عقل با دستکاری رؤیاها!

مراسم میهمانی لاله‌ها در شهر چهاردانگه برگزار شد

گلایه گردشگران از وضعیت نامناسب جاده پونل و اسالم به خلخال