نسیم گیلان
ثبت روزانه 150 تماس و گزارش مردمی با سامانه 124 در رشت
يکشنبه 9 دي 1403 - 16:20:19
نسیم گیلان - به گفته مدیرکل صمت گیلان،‌ در شهرستان رشت، تماس‌ها و گزارش‌های روزانه بین 60 تا 150 مورد متغیر است و این شکایات برای بررسی بین اتحادیه‌های مختلف توزیع می‌شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان امروز در جلسه‌ای با روسای اتحادیه‌های صنفی پرشکایت رشت اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، رسیدگی به شکایات صنفی باید بدون هیچ توقف و سستی تسریع یابد.
وی با اشاره به این که زمان بررسی شکایات نیازمند کار کارشناسی حداکثر 15 روز است، گفت: دیگر شکایات باید در عرض 48 ساعت پاسخ داده شوند و افزایش سرعت در بررسی شکایات، اعتماد عمومی به اصناف را تقویت می‌کند.
مدیرکل صمت گیلان سامانه 124 را مأمنی برای زیان‌دیدگان صنفی دانسته و افزود: این سامانه به صورت شبانه‌روزی با ارائه کد رهگیری، شکایات و نارضایتی‌های صنفی را دریافت و به سرعت بررسی می‌کند و در شهرستان رشت، تماس‌ها و گزارش‌های روزانه بین 60 تا 150 مورد متغیر است و این شکایات برای بررسی بین اتحادیه‌های مختلف توزیع می‌شود.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نسبت به طولانی شدن زمان رسیدگی به برخی شکایات در اتحادیه‌های صنفی هشدار داد و تصریح کرد: این مسئله به عنوان تخلف و ترک فعل از سوی کمیسیون نظارت مرکز استان قابل پیگیری است و با توجه به اتصال سامانه سیمبا به اتحادیه‌ها، تأخیر در بررسی شکایات به هیچ وجه پذیرفته نیست.
به گزاشر تسنیم، این نشست با حضور رئیس اتاق اصناف مرکز استان، معاون نظارت و بازرسی اداره کل سمت گیلان، مسئول سامانه 124 و 7 اتحادیه صنفی پرشکایت رشت با هدف تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی و نظارت بر فعالیت‌ها و خدمات صنفی برگزار شد.
انتهای پیام/

http://www.gilan-online.ir/fa/News/796838/ثبت-روزانه-150-تماس-و-گزارش-مردمی-با-سامانه-124-در-رشت
بستن   چاپ