نسیم گیلان
بازرسی از روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
چهارشنبه 9 آبان 1403 - 20:03:44
نسیم گیلان - بازرسی از روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
بازرس کل گیلان در خصوص ضعف‌های ارایه‌ی خدمات درمانی و پزشکی به بیماران در بیمارستان‌های استان هشدار داد.

نسیم گیلان

بازرس کل گیلان از کمبود پزشک، پرستار، کمک بهیار و نیروی خدماتی در بیمارستان 200 تختخوابی پیروز لاهیجان خبر داد و افزود: این محدودیت باعث می‌شود روند ارایه‌ی خدمات درمانی و پزشکی به عموم مردم با اخلال و مانع مواجه شود.
وی بیمارستان پیروز لاهیجان را مرکز ثقل پاسخگویی به بیماران شرق گیلان دانست و با اشاره به سودده بودن این بیمارستان، افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا مشکل تامین نیروی انسانی همراه با پرداخت به موقع مطالبات پزشکان و پرستاران این بیمارستان برطرف و رضایتمندی عموم نسبت به خدمات پزشکی و درمانی آن بیشتر شود.

نسیم گیلان

وی مشکلات بهداشتی و نظافتی این بیمارستان را از دیگر گلایه‌های مراجعه کنندگان دانست و تصریح کرد: این مهم با تامین نیرو‌های خدماتی برطرف می‌شود.
بازرس کل گیلان در ادامه ضعف مدیریت را بخش دیگری از مشکلات بیمارستان پیروز دانست و افزود: بهره گیری از مجموع ظرفیت‌ها در بستر وحدت رویه می‌تواند روند ارایه‌ی خدمات را بسوی رضایتمندی عمومی معطوف سازد.
دکتر محمد عاطف سرپرست بیمارستان 200 تختخوابی پیروز لاهیجان نیز که حدود 3 ماه است این مسئولیت را عهده دار شده ، درآمد ماهانه‌ی این بیمارستان را بین 20 تا 22 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی ست که هزینه‌ی جاری بیمارستان حدود 15 میلیارد تومان است ، اما چون درآمد بیمارستان به حساب خزانه واریز می‌شود، تخصیص دوباره‌ی منابع مورد نیاز موکول به زمان و با کندی مواجه می‌شود و این مهم زمینه‌ی اخلال در روند ارایه‌ی خدمات به موقع در بیمارستان پیروز لاهیجان را ایجاد می‌کند.
بیمارستان پیروز لاهیجان یک بیمارستان اهدایی است که در سال 1397 با تجمیع دو بیمارستان 22 آبان و سید الشهدای لاهیجان آغاز بکار کرد و در حال حاضر روزانه حدود 500 بیمار بستری و سرپایی را پوشش می‌دهد.

http://www.gilan-online.ir/fa/News/783940/بازرسی-از-روند-ارائه-خدمات-درمانی-در-بیمارستان-دکتر-پیروز-لاهیجان
بستن   چاپ