حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو 5 شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکیهای آنلاین در آینده نزدیک حل می شود
سه شنبه 12 دي 1402 - 10:49:55
|
|
نسیم گیلان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو 5 شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسهای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی آنلاین هرچه زودتر رفع شود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امروز 5 دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از 2 محصول جدید بیمههای خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این سالها بیمه دی حال خوبی نداشت گفت: اما در این دوره زحمات زیادی کشیده شد و ما قدردان همه فعالان صنعت بیمه هستیم. وی با بیان اینکه بیمه صنعتی است که میتواند محرک حوزه اقتصادی باشد افزود: این صنعت مسیر رشد توسعه خود را در پیش گرفته و هر روز وضعیت صنعت بیمه روبه پیشرفت است. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: صنعت بیمه نه تنها در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری دارد، بلکه ایجاد اشتغال مولد نیز کرده است. حق وردیلو با اشاره به اینکه این صنعت زمینه هایی را برای رشد اقتصادی کشور فراهم کرده بیان کرد: در زمینه اصلاح ساختار بدنه صنعت بیمه باید اتفاقاتی رخ دهد، ما در بیمه مرکزی قانون این صنعت را بازنگری خواهیم کرد و از نقطه نظرات فعالان حوزه بیمه در پیشنویس اولیه استفاده میکنیم. وی افزود: باید از تجارب کشورهای دیگر در صنعت بیمه استفاده کنیم تا مسیر رشد و بالندگی صنعت را پیش ببریم. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما 102 هزار نمایندگی در سراسر کشور داریم گفت: در بیمه دی 1097 نماینده حقیقی، 5 نماینده حقوقی و تعداد کمی نماینده زندگی داریم که نزدیک به 13 درصد پرتفوی بیمه دی توسط نمایندگان شکل میگیرد. حق وردیلو بیان کرد: ما در زمینه شبکه فروش درخواست داریم که راهبرد مشخص تری از سوی شرکت اعمال شود، همچنین درخواست داریم در زمینه شبکه فروش و رفع مشکلات آن تمهیداتی اندیشیده شود. وی افزود: در زمینه کروکی انلاین شرکت های بیمه همکاری خواهند کرد و امروز جلسهای با پلیس راهور داشتیم تا مشکلات کروکی انلاین هرچه زودتر رفع شود. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مدافع جدی حقوق بیمه گذاران، بیمه گران و شبکه فروش هستیم و رقابت ناسالم میان همکاران را رفتاری نا پسندیده میدانیم. حق وردیلو بیان کرد: سهم بیمههای زندگی عدد قابل توجهی در بیمه دی نیست و باتوجه به اینکه این شرکت جزو 5 شرکت برتر است، نمایندگان باید فعالیت بیشتری در زمینه بیمههای زندگی داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه ثالث و درمان باید ریسک پذیری بیشتری وجود داشته باشد افزود: در زمینه نظارت هوشمند با استفاده از فناوری های نوین رصدهایی را به صورت انلاین خواهیم داشت و درخواست داریم قوانین و مقررات را همکاران به خوبی رعایت کنند. معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه فروش بزرگ بیمه دی تلاش خوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد.
http://www.gilan-online.ir/fa/News/734321/حق-وردیلو-مطرح-کرد؛--بیمه-دی-جزو-5-شرکت-برتر-بیمه-ای-در-شاخص-فروش-است--مشکل-کروکیهای-آنلاین-در-آینده-نزدیک-حل-می-شود
|