نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

28 ماهواره «استارلینک» راهی مدار زمین شدند

اطفای آتش در 12 هزار مترمربع از جنگل‌های گیلان

خروج بیش از یک میلیون و 356 هزار خودرو از گیلان؛ ترافیک روان است

«زن گفت، مرد گفت»؛ نگاهی به روابط آدم‌های زیر یک سقف

سالی که پشت سر گذاشتیم برای زیست‌شناسان چه آورده‌ای داشت؟

موشک «نیو گلن» در اواخر بهار برای دومین بار پرتاب می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی ایام پایانی تعطیلات نوروز در قزوین

پایداری هوای گرم و آفتابی در گیلان

وضعیت آب و هوا گیلان فردا چهارشنبه 13 فروردین ماه 1404 | پیش بینی هواشناسی گیلان 24 ساعت آینده | آب و هوای گیلان در روز سیزده بدر + هواشناسی رشت

افزایش مصرف مرغ در گیلان؛ توزیع روزانه به 442 تن رسید

بخشی از کتاب/ زمین انسان ها

پیام تبریک مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان

نیکلسون، خاور شناسی که هرگز به شرق سفر نکرد

تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان

سیارک قاتل در فکر انتقام از زمین است

حریق 12000 هزار متر مربع از اراضی جنگلی گیلان اطفا شد

ورود بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی به بندر انزلی

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

طرح سواحل در گیلان با هدف ایجاد فضایی امن فعال است

اعلام تمهیدات ترافیکی پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

هواشناسی گیلان 12 فروردین؛ هشدار برای وزش باد خیلی شدید

هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در گیلان

ناسا، نزدیکتر از همیشه به شناسایی حیات فرازمینی

تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در روز طبیعت

اجرای شخم اولیه در 47 درصد از شالیزارهای گیلان

بازگشت به کار کارگران فولاد خزر

«اسپیس‌ایکس» اولین ماموریت سرنشین‌دار را بر فراز قطب‌های زمین پرتاب کرد

تحلیل هوش مصنوعی از منظر علوم انسانی در «خردورزی» هفتم

پیشنهاد فیلم و کتاب نوروزی به انتخاب‌ منصور ضابطیان

پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت روز جمهوری اسلامی

نمایش فناوری ارتباطات با پرتاب ماهواره جدید چین

خوشگلترین مدلی که می تونی زیر چادر روسریتو ببندی

شخم اولیه 47 درصد شالیزار‌های گیلان

تیمی که پایان خود را اعلام کرد

پایداری هوا و افزایش دما در گیلان/ هواشناسی 12 فروردین

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 12 فروردین 1404

یک استارت‌آپ چینی از عامل هوش مصنوعی جدید خود رونمایی کرد

استخراج آب از خاک کره ماه ممکن شد

صدور هشدار حریق در جنگل‌های مازندران

100 هکتار از انهار کشاورزی لنگرود لایروبی می‌شود

محدودیت ترافیکی ایام پایانی تعطیلات نوروز و روزطبیعت در محور قدیم قزوین به رشت

آخرین وضعیت ترافیکی گیلان/ ترافیک در محور رشت- قزوین سنگنین و پرحجم است

هوش مصنوعی هنگام صحبت کردن با این طوطی تشخیص داده که انسان نیست

با این مدل روسری بستن؛ استایلی شیک داشته باشید

ازدحام شدید خودروها در محور سراوان - امامزاده هاشم

برگزاری باشکوه نماز عید فطر در فومن

حریق اراضی جنگلی تالش مهار شد

داستانک/ دلبر گلفروش من

بازهم طلا و بازهم امیر رضا معصومی جوان شایسته گیلانی

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا